De personeelsdienst behandelt alle personeelsaangelegenheden, gaande van de sollicitatieprocedure, het functioneren en het doorgroeien in de organisatie tot het verlaten van het gemeentebestuur. Verder treedt de personeelsdienst op als ondersteunende dienst voor alle medewerkers van de gemeente. Zij kunnen hier terecht met vragen over bijvoorbeeld het arbeidsreglement of hun pensioen. Kandidaten kunnen hier ook terecht voor inlichtingen over vacatures, examens en voorwaarden bij aanwerving. Iedere vacature wordt door het gemeentebestuur bekend gemaakt.
Waarvoor kan je bij ons terecht?
E-loket
- Sollicitatie • Lokaal bestuur Kortessem formulier
Nieuws
-
Vrijwilligers gezocht: gemachtigd opzichters
De provincie Limburg organiseert dit jaar voor de twaalfde keer een opleiding tot gemachtigd opzichter. Al meer dan 4.000 Limburgers volgden deze opleiding.Gepubliceerd op di 10 januari 2023 -
Heb jij luiers voor de luierbank? Alle maten en merken zijn welkom
Help kwetsbare gezinnen met baby’s en jonge kinderen door luiers naar een inzamelpunt van de Luierbank te brengen. Alle maten en merken zijn welkom! Heb je geen luieroverschotje en wil je toch helpen? Dan kan dat door te storten op luierrekening BE82 7360 3430 9368.Gepubliceerd op wo 21 september 2022 -
Succes aan alle studenten
Lokaal Bestuur Kortessem wenst alle studenten veel succes tijdens de examens!Gepubliceerd op di 31 mei 2022 -
Openstaande vacature: Werken bij de brandweer
Werken voor het sterkste merk ter wereld en voor de organisatie die het meeste vertrouwen uitstraalt? Welkom bij de brandweer!Gepubliceerd op di 01 maart 2022 -
Vrijwilligers gezocht: tele-Onthaal Limburg zoekt luisterhelden
Kan jij je inleven in de moeilijkheden van anderen? Merk je dat je vrienden, collega’s, familie,… je snel in vertrouwen nemen? Wil je graag je gespreksvaardigheden verder uitbouwen? Heb je interesse voor anderen en sta je open voor andere meningen en opvattingen? Heb je voldoende tijd?Gepubliceerd op wo 29 december 2021