Gemeente Kortessem

Loket op afspraak vanaf 1 maart

Op afspraak bij de dienst Ruimte (stedenbouw, milieu en mobiliteit)

Vanaf 1 maart 2017 doet de gemeente Kortessem ervaringen op met het werken op afspraak voor de dienst Ruimte (stedenbouw, milieu en mobiliteit). Het werken op afspraak heeft als doelstelling dat medewerkers en burgers beter voorbereid zijn op het bezoek.


Welke voordelen?

Snel

Je moet niet aanschuiven aan het loket. Je komt op het afgesproken uur en wordt onmiddellijk geholpen aan de balie. Omdat we weten dat jij bij ons langskomt, kunnen we je dossier voorbereiden en word je hierdoor sneller en kwalitatiever geholpen.

Efficiënt

Bij het maken van de afspraak, krijg je de nodige informatie over documenten die je zeker moet bij hebben. Je wordt dus efficiënter geholpen.

Afspraak maken?

Bel tijdens de openingsuren van het gemeentehuis op het centraal nummer: 011/379 140

Kan je je afspraak niet nakomen, geef ons dan een seintje.

Bedoeling is dat na een gunstige evaluatie, de gemeente investeert in een digitale afsprakenmodule waardoor je rechtstreeks zelf je afspraken 24/7 kan inboeken.

Gepubliceerd op do 16 februari 2017